Jonge Kind
-
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! in de Praktijk -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! (Online) Introductiebijeenkomst -
JONGE KIND en nog 3 thema's
De Leeruitdaging – het jonge kind -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! De Basis (0-4 jarigen) -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! voor groep 1-2 – De Basis -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! Beredeneerd Aanbod voor groep 1-2 -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! Beredeneerd Aanbod voor groep 1-2 | beknopte training -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! Opfrissen, Verrijken en Verdiepen -
JONGE KIND en nog 2 thema's
KIJK! en Executieve functies -
JONGE KIND en nog 1 thema
Speelplezier -
JONGE KIND en nog 1 thema
Rijke speelleeromgeving -
JONGE KIND en nog 3 thema's
KIJK! op Sociale competentie -
JONGE KIND en nog 1 thema
KIJK! Monitor -
JONGE KIND en nog 3 thema's
Breinhelden, doordacht werken aan executieve functies -
JONGE KIND en nog 1 thema
Samen KIJK!-en in je klas -
JONGE KIND en nog 3 thema's
Kagan Coöperatief Leren voor jonkies -
JONGE KIND en nog 1 thema
Kleuterwijs: Startklaar voor de kleutergroep! -
JONGE KIND en nog 4 thema's
Masterclass Kleuterwijsheid voor leidinggevenden -
JONGE KIND en nog 1 thema
Spelkriebels in groep 3 -
JONGE KIND en nog 1 thema
Training Executieve functies
Vakbekwaamheid
-
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Regie in je eigen groep : Groeien in jouw nieuwe rol als leraar -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Grip op begrijpend lezen -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Je eerste jaar als leraar – Essentiele vaardigheden die je eerste jaar als leraar tot een succes maken! -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Betrokken leerlingen -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
De Reflectieve Leraar | Introductiesessie -
VAKBEKWAAMHEID en nog 2 thema's
De Reflectieve Leraar | Training -
VAKBEKWAAMHEID en nog 4 thema's
Reflectieve leraren op je school -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Goed van Start -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Goed voorbereid verder -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Coaching startende leraar en zij-instromer -
VAKBEKWAAMHEID en nog 4 thema's
De Kunst en Wetenschap van het Lesgeven -
VAKBEKWAAMHEID en nog 3 thema's
Coöperatieve leerstrategieën binnen taal -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Doelen stellen, vorderingen bijhouden en successen vieren -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Werken aan verantwoordelijk gedrag -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Teken je les : Beeldtaal inzetten om het leerproces te ondersteunen -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Horen, zien en schrijven | Workshop -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Implementatie De Vreedzame School -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
KlasBouwers en TeamBouwers voor het stimuleren van de sociale verbondenheid (Kagan) -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Werken aan een goede relatie met leerlingen -
VAKBEKWAAMHEID en nog 1 thema
Opstellen en handhaven van regels en routines
Visie en aanpak
-
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Met z’n allen de leerkuil in! -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Samen de Leerkuil in, een introductie op de Leeruitdaging -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Aan de slag met Growth Mindset -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Formatief evalueren | training -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Growth Mindset | Introductieworkshop -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Kennismaken met Kagan Coöperatief Leren -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Growth Mindset | Training -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Growth Mindset | Vervolgmodules -
VISIE EN AANPAK en nog 4 thema's
Leidinggeven aan de implementatie van Kagan Coöperatief Leren -
VAKBEKWAAMHEID en nog 3 thema's
Coöperatieve leerstrategieën binnen taal -
VAKBEKWAAMHEID en nog 3 thema's
Coöperatieve leerstrategieën binnen rekenen -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Leren Zichtbaar Maken – De Grondslag -
JONGE KIND en nog 3 thema's
Breinhelden, doordacht werken aan executieve functies -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Leren Zichtbaar Maken – Bewijs in actie -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Leren Zichtbaar Maken – Voor leraren -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Zichtbaar lerende leerlingen creëren -
VISIE EN AANPAK en nog 2 thema's
Feedback om leren zichtbaar te maken -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Input voor leren en lesgeven verzamelen met SOLO Taxonomy -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Breinvriendelijk onderwijs, deel 1: Praktisch aan de slag met Kagan breinprincipes -
VISIE EN AANPAK en nog 1 thema
Breinvriendelijk onderwijs, deel 2
De Lerende Organisatie
-
VAKBEKWAAMHEID en nog 2 thema's
De Reflectieve Leraar | Training -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
PLG voor het Team | Introductiesessie -
VAKBEKWAAMHEID en nog 4 thema's
Reflectieve leraren op je school -
VAKBEKWAAMHEID en nog 4 thema's
De Kunst en Wetenschap van het Lesgeven -
VISIE EN AANPAK en nog 4 thema's
Leidinggeven aan de implementatie van Kagan Coöperatief Leren -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Handelingsgericht werken – HGW 2.0 -
ORGANISATIE en nog 3 thema's
Leidinggeven aan een PLG | Opleiding -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Lesson Study -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Leiding geven aan Educatieve Veranderprocessen | Opleiding -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Interim Intern Begeleider -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Uitgaan van verschillen | Opleiding -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Coöperatief vergaderen -
ORGANISATIE en nog 2 thema's
Flitsbezoek | training -
JONGE KIND en nog 4 thema's
Masterclass Kleuterwijsheid voor leidinggevenden -
VAKBEKWAAMHEID en nog 3 thema's
De Reflectieve Leraar | e-module -
VAKBEKWAAMHEID en nog 4 thema's
Bovenschools Leiderschap -
VAKBEKWAAMHEID en nog 4 thema's
Wat werkt: Leiderschap